کمپین تبلیغاتی از جمله اصطلاحاتی میباشد که امروز کاربرد فراوانی داشته است. هر یک از ما به عنوان فردی که در جامعه امروزه زندگی می کنیم بارها در اخبار رسانه ها از اطرافیان و ... شنیده ایم که کمپین های تبلیغاتی پرهزینه ایجاد شده اند ولی درک روشنی از این واژه در ذهن نداریم. در ابتدا به مفهوم کمپین تبلیغاتی اشاره میکنیم. کمپین تبلیغاتی، مجموعه ای از برنامه های مستقل اما هماهنگ تبلیغاتی، پیشبردی و ...در مورد یک کالا یا یک خدمت در رسانه های مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی می باشد که با یک محتوای مشترک اما پیام های گوناگون، در یک دوره زمانی معین و با بودجه معین برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی معین اجرا می شوند. پلت فرم های زیادی برای تبلیغات امروزه وجود داشته است از جمله: فیس بوک، اینستا، آپارات و .... همین امر باعث شده تا مدیریت کمپین های تبلیغاتی روز به روز پیچیده تر شود.
از این رو کانون تبلیغاتی آرنگ، علاوه بر اینکه نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی حساس میباشد بر نحوه بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و قدرت انتشار آن ها در پلت فرم های مدنظر دقت داشته است.
الگوی زیر کمک می کند تا شما با مفهوم کمپین تبلیغاتی در تبلیغات بیشتر آشنا شوید
آژانس تبلیغاتی آرنگ جهت ارائه ی کمپین های تبلیغاتی برای شما مشتریان عزیز 9 مرحله زیر را اجرا می کند
بررسی بازار: بررسی خصوصیات بازار-عکس العمل رقبای شما
تعیین هدف تبلیغاتی: مشاور تبلیغاتی و بازاریابی
محاسبه و بودجه بندی تبلیغات
برنامه ریزی گروه خلاقیت
انتخاب رسانه
برنامه ریزی گروه طراحی نسخه: در این مرحله وظایف و برنامه های طراحان هنری و اجرایی شرح داده می شود
آزمایش و بازبینی پیش از انتشار نسخه: در این مرحله از شیوه های مختلف نظرسنجی استفاده می شود در صورت عدم رضایت از نتیجه حاصل شده برخی کارها به مرحله های قبل تر برگردانده شده و دوباره اجرا می شوند.
برنامه ریزی برای گروه تولید نهایی
نظارت بر اجرای صحیح برنامه ها
خلاصه ای از این فعالیت ها در مدل زیر بیان گردیده است
ما در کانون تبلیغاتی آرنگ فیلم با تیمی خلاق و با تجریه آماده ایم تا محصول و یا خدمت شما را به صورتی مناسبی تبلیغ نماییم
منبع: http://arangfilm.com/farsi/Default.aspx
مشاهده پست مشابه : جزئیات و زمان شروع برنامه ماه عسل در ماه رمضان 95